неделя, 28 юли 2013 г.

Началото...

       Здравейте приятели и добре дошли в моя кулинарен блог.

          Казвам се Севинч Алиева Бейоглу. Родена съм на 25.08.1989г. в гр. Търговище. Омъжена съм. Съпругът ми е от гр. Адана - Турция - градът известен със своите невероятни кебапи. В момента живеем в гр. София.
        В този блог ще се опитам да ви представя чудесни рецепти от Турската кухня и не само, които научих след запознанството си с моя съпруг. Честно казано преди това не можех да готвя дори традиционните за българската кухня гозби :) Започвайки да готвя обаче открих колко хубаво e да прекарвам време в кухнята. Сега, дори и майка ми не може да повярва. Все повтаря "през ума не ми е минавало, че дъщеря ми ще готви някой ден"...хихихи... Да, защото докато живеех с родителите си не съм приготвяла нищичко.
      Естествено, като всяка съвременна работеща жена аз нямам много свободно време. Все пак обаче намирам време за кухнята. Най-важното е да чувстваш готвенете не като задължение, а като удоволствие. Аз се вълнувам и влагам цялата си енергия, дори когато приготвям една най-обикновена салата. Ето защо реших да представя и на вас някои невероятни вкусотийки. Всичко, което ще видите в моя блог е приготвено лично от мен. Това са рецепти, които съм опитвала или просто съм виждала някъде. Ще се радвам, ако тези вкусотийки впечатлят и вас. И се надявам всички заедно да откриваме все по-нови и по-различни вкусове...









Няма коментари:

Публикуване на коментар